Corsica Sardienie - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Ria Sijm - WaarBenJij.nu Corsica Sardienie - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Ria Sijm - WaarBenJij.nu

Corsica Sardienie

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

17 Augustus 2015 | Nederland, Hippolytushoef

We gaan Zondag op weg naar Corsica en Sardinië.
Ik ga proberen om af en toe een verslagje te schrijven en wat foto's te plaatsen.
Iedereen die mee wil reizen kan dat doen via deze site.

We reizen via Duitsland, Zwitserland en Italië waar we op 1 September met de boot naar Corsica gaan. Na een paar weken Corsica varen we nog naar Sardinië om daar ook nog een paar weken rond te reizen.

• 28 Augustus 2015 - 10:54

Ina:

Hoi..hoop dat mijn berichtje aan komt het internet is super slecht.
    het ziet er weer gezellig uit, leuke foto's.
    hier ook weer mooi na verschrikkelijke regen buien, zeg maar stortbuien niet normaal meer.Nu schijnt het zonnetje weer. Morgen de jaarmarkt en het weer zit mee gelukkig.Nou veel plezier en veilige km.
    groetjes Ina.

• 02 September 2015 - 14:20

Riet Sijm :

Fijne vakantie,geniet er van maar zal zeker wel lukken!