We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Ria Sijm - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Ria Sijm - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

29 Juni 2015 | Nederland, Hippolytushoef

We zijn weer thuis na een mooie reis. Nu blijven we lekker hier om van het mooie weer te genieten Over 3 weken gaan we met onze 2 kleinzonen Sil en Joost nog naar het kameleondorp in Friesland waar we een paar nachten gaan kamperen er is daar dan Skutsjesielen en ballonvaren dus dat word weer een leuk uitje en ook met de 2 jongste kleindochters gaan we nog een paar dagen op stap. Daarna gaan we rond 25 augustus een reis maken naar Corsica en Sardinië waar ik weer ga proberen verslag van te doen.
Ik kwam er thuis achter dat ik de mailing niet had geactiveerd dus nu wel. Zo kunnen jullie als je wilt even mee reizen naar deze mooie eilanden.

Groetjes Jos en Ria